Magento Open Source og Adobe Commerce er to udgaver af samme e-commerce løsning.
Det bruges til at drifte webshops, hvor kravene er lidt højere, end hvad man kan opnå med de standardiserede e-commerce løsninger.
Med Magento er det nemligt muligt at skræddesy alle dele af systemet, og man vil derfor ikke opleve at støde på begrænsninger, når der skal implementeres et nyt betalingssystem, et lagersystem, et økonomisystem eller lignende.
Vi har i Ephort årelang erfaring med udvikling og vedligehold af e-commerce løsninger.
Magento løsninger der har været i drift i mange år har ofte behov for hastighedsoptimering og integration til eksterne systemer, såsom økonomisystemer og marketingsystemer.
Skal I derimod først til at i gang med Magento, så lad os hjælpe med opsætning og flytning af data fra tidligere webshop løsninger.
Magento fåes som både Magento Open Source, og som den udvidede version Adobe Commerce, men uanset hvilken version man bruger, så er Magento en stor platform med mange funktioner.
Dette stiller også krav til, at den kode der programmeres kan vedligeholdes og performe i mange år.
Derfor er det vigtigt for os, at vores ydelse til jer ikke blot består af programmering, men at vi i ligeså høj grad bistår med rådgivning om arkitektur, sikkerhed og hvordan store og små teams mest effektivt arbejder sammen.
Magento udvikling fra os består af
CASE | Budgetberegner til Rockwool Fonden
ROCKWOOL FONDEN skulle bruge en online budgetberegner i forbindelse med et forskningsprojekt. Ephort udviklede en skalerbar og højtydende løsning.
ROCKWOOL FONDEN skulle bruge en online budgetberegner i forbindelse med et forskningsprojekt. Ephort udviklede en skalerbar og højtydende løsning.
CASE | Budgetberegner til Rockwool Fonden
ROCKWOOL FONDEN skulle bruge en online budgetberegner i forbindelse med et forskningsprojekt. Ephort udviklede en skalerbar og højtydende løsning.
ROCKWOOL FONDEN skulle bruge en online budgetberegner i forbindelse med et forskningsprojekt. Ephort udviklede en skalerbar og højtydende løsning.
Når I kontakter os, undersøger vi opgavens omfang og kan på den baggrund give jer et tilbud.
For løbende udvikling eller længerevarende opgaver udarbejder vi en samarbejdskontrakt, der sikrer jer, at I har de udviklingsressourcer I skal bruge for
perioden.
Vi vil også gerne se jer til et introduktionsmøde, hvis det ønskes - det er selvfølgelig gratis og uforpligtende!
Vi holder til i hjertet af Odense C i gåafstand fra banegården på Nedergade 33.
Der er brunsviger hver fredag, men I er også velkomne andre dage 🙂
Mia Valentina Lauridsen
Kundeansvarlig
Du er velkommen til at ringe direkte på
+45 21 90 71 75 eller skrive en mail på info@ephort.dk
Du kan også udfylde formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe direkte til mig på +45 21 90 71 75 eller skrive en mail på info@ephort.dk
Du er også velkommen til at ringe direkte på +45 21 90 71 75 eller skrive en mail på info@ephort.dk
Mia Valentina Lauridsen
Kundeansvarlig